به گزارش میراث آریا، در این کارگاه که با همت علی کریمی ذیحساب و مدیر کل امور مالی سازمان و الهام صالحی رئیس اداره اموال و اوراق بهادار و با حضور محمدحسین عسکرپور مدیرکل پشتیبانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به مدت یک روز برپا شد، فرایند سیستماتیک درخواست، نگهداری و تحویل کالاهای خریداری شده، آموزش داده شد. کارگاه آموزشی سامانه جامع تدارکات، انبار و اموال سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با هدف آموزش نظام نوین اموال منقول دولت با حضور امنای اموال اداری، انبارداران و کارپردازان واحدهای صفی و ستادی، در محل سازمان میراث فرهنگی برگزار شد.
عسکرپور مدیرکل پشتیبانی سازمان میراث فرهنگی در این کارگاه گفت: «ضرورت اجرای نظام نوین اموال منقول دولت که بخشی از بیتالمال را تشکیل میدهد، از این رو است که امر نگهداری حساب کلیه اموال منقول اعم از مصرفی، غیر مصرفی و درحکم مصرفی به صورت مکانیزه انجام شود و اطلاعات اموال مزبور از طریق لوح فشرده و یا خطوط الکترونیکی به وزارت امور اقتصادی و دارایی منتقل شود.»
او افزود: «با عنایت به ضرورت سرعت و دقت درگزارشگیری میزان موجودیها و داراییهای سازمان، میبایست به سوی اجرای سیستماتیک فرایندهای اداری گام برداشت.»
الهام صالحی رئیس اداره اموال و اوراق ذیحسابی نیز در این کارگاه گفت: «از آنجا که وزارت امور اقتصادی و دارایی نظام نوین اموال دولتی (حسابدهی مکانیزه اموال) را با هدف نظارت و تمرکز حساب اموال منقول غیرمصرفی(سرمایهای) تهیه و راه اندازی کرده است، از سال گذشته اطلاعات اموال غیرمصرفی سازمان با پیگیری معاون ذیحساب در قالب لوح فشرده به وزارتخانه یاد شده منتقل شد و اعلام وصول آن نیز دریافت شده است و باید هرچه سریعتر فرایندهای مربوط به تدارکات، انبار و اموال نیز به طور سیستمی انجام پذیرد.»
در این کارگاه هم چنین، مهدی یافتیان کارشناس اداره اموال نسبت به دموی نرم افزار آراد و آموزش کلیه فرآيندهای مربوط به درخواست كالا توسط کارکنان، تدارکات، انبارداری و امانت داری اموال و ... پرداخت.
انتهای پیام/